اجلاس دو روزه مدیران حرفه‌ای به خط پایان رسید

بدون دیدگاه

اجلاس مدیران حرفه‌ای و برتر در یک ماراتن نفس‌گیر به خط پایان رسیدند.در این اجلاس که طی یک فرایند سه ماهه برنامه‌ریزی و اجرا گردید حدود ۳۵۰ نفر از مدیران حرفه‌ای و سطح بالای دستگاه‌های استانی و کشوری حضورداشتند.
به گزارش روابط عمومی موسسه ایده پردازان خلاق همایش مدیران حرفه‌ای و برتر در مشهد مقدس برگزار گردید.در این همایش بخش عمده‌ای از مدیران آموزش و پرورش نیز شرکت داشتند.اجلاس مدیران حرفه‌ای با موضوع معرفی روش‌های پولساز مدیریتی معرفی مدل بین‌المللی دیسک و راه کارهای تخصصی ارتباطات موثر با مخاطبین همراه بود.
شیرین اسفندیاری مدیرعامل موسسه ایده پردازان خلاق اهداف برگزاری همایش را تبیین و از حاضرین قدردانی و تقدیر و تشکر کرد.گفتنی است ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در همایش، نمایندگان موسسه ایده‌پردازان خلاق در سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور بودند.پروایی مدیر ارشد موسسه ایده پردازان خلاق گفت اجلاس ۲۵ مرداد از ۱۶ عصر شروع و تا پایان ساعت ۲۰ همان روز ادامه داشت.
همچنین در روز دوم گردهمایی ،مدعوین به صورت کارگاه‌های آموزشی باموضوع فروش و مهارت‌های آن آشنا شدند .پروایی افزود این همایش دو روزه در سالن موسسه آموزشی خاوران و خانه معلم امام علی در ساعت ۱۴ عصر ۲۶ مرداد به کار خود پایان داد.سید رضا آل طاها به عنوان مدرس و سخنران این کارگاه‌های آموزشی ما را همراهی می‌کردند.

نوشتهٔ پیشین
اجلاس مدیران حرفه‌ای و برتر
نوشتهٔ بعدی
بررسی راهکارهای توسعه مشارکت با بزرگترین اداره آموزش و پرورش کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید