بررسی راهکارهای توسعه مشارکت با بزرگترین اداره آموزش و پرورش کشور

بدون دیدگاه
بررسی راهکارهای توسعه مشارکت

جلسه برنامه‌ریزی آموزشی و راهبردی موسسه ایده پردازان خلاق با کارشناسان بزرگترین اداره آموزش و پرورش کشور در مشهد مقدس برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی ایده پردازان خلاق در این نشست دوستانه کارشناس مسئول انجمن اولیا کارشناس روابط عمومی ضمن خدمت اداره آموزش و پرورش تبادکان حضور داشتند.
شیرین اسفندیاری مدیرعامل ایده پردازان خلاق و پروایی مدیر ارشد مجموعه نیز در این دیدار صمیمی به تشریح فعالیت‌های موسسه پرداختند. در این جلسه موضوعاتی از قبیل برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای مدیران و معاونین و معلمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شیرین اسفندیاری نحوه آموزش ریاضی با چرتکه رباتیک اسکرج رفتارشناسی و مدرسه کسب و کار را نیز در جمع حاضر تشریح نمودند. پروایی مدیر ارشد موسسه ایده پردازان خلاق به بیان نکات قابل توجهی پیرامون کیفیت‌های آموزشی توسعه آموزش‌های عمومی و همچنین فوق برنامه‌ها پرداخته و از زاویه دید کارشناسی به چالش‌های موجود در مدارس و خانواده‌ها بر اثر عدم شناخت و آگاهی از دانش آموزان در مدرسه و خانه پرداخت.
پروایی افزود با ایجاد فضای مناسب برای شناخت شخصیت و تیپ‌های شخصیتی دانش آموزان و سایر افراد جامعه می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک قابل توجهی ارائه نمود. ضمناً ریاست اداره آموزش و پرورش تبادکان نیز به اهمیت این موضوع اشاره داشته و به صورت ضمنی موافقت خود را برای برگزاری دوره‌های رفتارشناسی اعلام نمودند.

نوشتهٔ پیشین
اجلاس دو روزه مدیران حرفه‌ای به خط پایان رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید