به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد

بدون دیدگاه

همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار گردید .این همایش با هدف ارتقاء سطح کیفیت‌های شغلی و تکریم کارشناسان زحمتکش این حوزه در مجتمع رفاهی امام رضا علیه السلام آغاز به کار کرد.
حضور مشاوران موسسه ایده پردازان خلاق با مدل بین المللی دیسک بخشی از این نشست صمیمی را به خودش اختصاص داد .پروایی مدیر ارشد موسسه ایده پردازان خلاق با حضور در این همایش موجبات مشارکت ایده پردازان خلاق را در همایش به وجود آورد.
پروایی به اهمیت برگزاری نشست استانی با هدف بزرگداشت روز روابط عمومی و تکریم مدیران این حوزه پرداخت .استاد سیدرضا آل طاها مدرس بین المللی دیسک مستر دیسک پیرامون رفتارشناسی و اهمیت روابط عمومی و ارتباطات کار خود را آغاز نمود.وی همچنین به معرفی دیسک به عنوان بهترین ابزار برای مدیران روابط عمومی کاربردهای دیسک در مدرسه و معلمین اشاره نمود.
آل طاها به مدیران دانش آموزان والدین مدیران روابط عمومی توصیه کرد که با دیسک بیشتر آشنا شوند.وی به موضوع مدیریت رسانه ایجاد روابط موثر حل تعارضات و برخی از ویژگی‌های انواع تیپ‌های رفتاری هم پیشنهاداتی را ارائه نمود.ایشان در پایان چهار پیشنهاد اثربخش برای مدیران روابط عمومی راه نیز به عنوان سخن پایانی همایش تقدیم مهمانان نمود.
حضور سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی از نقاط قوت این همایش بود.در این همایش پیشکسوتان اداره روابط عمومی از سال ۱۳۶۵تا سال ۱۴۰۳ نیز خودنمایی می‌کرد.

نوشتهٔ پیشین
اسکرچ یا زبان برنامه نویسی کوکانه را بهتر بشناسیم
نوشتهٔ بعدی
نگاهی به دنیای ICDL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید