جشن اختتامیه رقابت کشوری چرتکه باحضور مسئولین

بدون دیدگاه
اختتامیه رقابت کشوری چرتکه باحضور مسئولین

رقابت کشوری چرتکه به خط پایان رسید

موسسه ایده پردازان خلاق فرداد مسابقات کشوری محاسبات ذهنی با چرتکه را با حضور ۲۰۰ فراگیر به پایان رساند در این مسابقه کشوری تعداد ۲۰۰ نفر از فراگیران به رقابت پرداختند . این فراگیران در سطوح مختلف با هم توانمندی‌هایشان را به نمایش گذاشتند .مسابقه چرتکه و همچنین فلش کارت‌ها از عمده موضوعات ارزشیابی این همایش بزرگ بودند، اولیای فراگیران که از استان‌های مختلف کشور و شهرها و شهرستان‌های دور و نزدیک به این همایش آمده بودند،
کلیه زائران گرامی به مدت یک شب اسکان رایگان از طرف موسسه داشتند با توجه به مسیر رفت و آمد شرکت کنندگان مسابقه و همایش ظاهر شهر آستان قدس رضوی برای مهمانان آقا علی بن موسی الرضا پیش بینی و هماهنگ شده بود . محل برگزاری خراسان رضوی اداره کل آموزش و پرورش اساتید دانشگاهی هم در جمع مدعوین همایش بودند به گزارش روابط عمومی موسسه ایده پردازان فرداد نفرات برتر رقابت‌ها در عصر ۲۱ مهر ماه معرفی و به تندیس مدال و احکام قهرمانی آنان نیز توسط میهمانان ویژه تقدیم گردید.

استادسید رضا آل طاها برای جمع حاضر موضوع رفتارشناسی و تیپ‌های شخصیتی را بر اساس مدل بین المللی دیسک در قالب کلاس و سخنرانی ارائه و به سوالات آنان نیز پاسخ داد . مهندس شیرین اسفندیاری مدیرعامل موسسه از کارآفرینان برتر کشوری محسوب می‌شود نیز میزبانی همایش را به عهده داشتند.

حضور چند صد نفری گردهمایی در دو نوبت صبح و عصر بود که برای هر بخش تدارکات لازم پیش بینی شده بود .پروایی مدیر موسسه ایده پردازان خلاق گفت برای اجرای این مراسم حداقل ۳۰۰ ساعت برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مختلف با دستگاه‌ها و مخاطبان صرف شده است .حضور آقای دکتر سعیدی مدیر پژوهش و استانداردهای اداره کل فنی و حرفه‌ای و رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آقای محمدزاده نیز برای مجموعه مغتنم بود.

 

نوشتهٔ پیشین
جسله آمادگی مسابقات کشوری
نوشتهٔ بعدی
اعلام نتایج نفرات برتر مسابقه کشوری چرتکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید