اولین کارگاه آموزشی کاربردی مدرسه کسب و کار نوجوان

بدون دیدگاه
اولین کارگاه آموزشی کاربردی مدرسه کسب و کار نوجوان

اولین کارگاه آموزشی کاربردی مدرسه کسب و کار نوجوان برگزار گردید
موسسه ایده پردازان خلاق با همکاری دبیرستان شهید رنگرز آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد اولین کارگاه مهارتی ویژه نوجوان را برگزار کرد. در این کارگاه‌های آموزشی که به صورت گروهی در سالن اجتماعات دبیرستان شهید رنگرز برگزار گردید دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم حضور داشتند.
در این کارگاه‌های آموزشی استاد سیدرضا آل طاها قالب‌های کاربردی و راهبردهای اساسی ورود به بازار کار را ارائه نمود . اهمیت اشتغال و درآمدزایی در این برهه از زمان از مهم‌ترین موضوعات روز دنیا به حساب می‌آید بنابراین ایجاد حس رقابت در بازار و حرکت به سوی درآمد.درآمدزایی همزمان با تحصیل از درخواست‌های اساسی خانواده‌ها به حساب می‌آید.

جعفری‌زاده مدیر دبیرستان شهید رنگرز با استقبال از تیم آموزشی و مدیریتی ایده پردازان خلاق بسترسازی لازم را در این زمینه به وجود آورد. استاد پروایی مدیر برنامه‌های مدرسه کسب و کار و رفتارشناسی افزود: برای اجرای دوره‌های مذکور جلسات کارگاهی و توجیهی خوبی با مدیریت دبیرستان برگزار شده است.

پروایی گفت به کارگیری حداکثری ظرفیت و توان افراد افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان و جوانان خودشناسی و مخاطب شناسی یادگیری اصول مذاکره دیجیتال مارکتینگ یادگیری اصول و فنون ارتباطات مهارت‌های فروش تحقیقات در بازار آشنایی با روانشناسی بازار و به دست آوردن تفکر سیستمی و حل مسئله از جمله اهداف آموزشی کارگاه‌های مذکور می‌باشد.

نوشتهٔ پیشین
الزام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت در دوره‌های مهارت آموزی
نوشتهٔ بعدی
کارگاه آموزشی کاربردی ایده‌پردازان خلاق به انتها رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید