نشست تخصصی ایده پردازان با معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

بدون دیدگاه
نشست تخصصی ایده پردازان با معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

نشست تخصصی موسسه ایده پردازان خلاق با معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.
نشست تخصصی تیم مدیریتی و برنامه‌ریزی ایده پردازان خلاق در محل دفتر معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار گردید. در این جلسه تخصصی رضایی معاون آموزش متوسطه مدیر کل ضمن تبریک روز مهندس نگاه مثبت خود را به برگزاری این نشست هاو آینده دانش آموزان اعلام وتوجه خاص خودرا بیان نمود. ایشان در ادامه به موضوع مشارکت بخش خصوصی در فرایند آموزش اشاره نمود.
معاون مدیر کل به اهمیت اشتغال و کسب درآمد هدایت تحصیلی آگاهانه و تبدیل ایده به عمل در آموزش و پرورش را مهم دانست .رضایی در ادامه:
در حال حاضر در حوزه آموزش متوسطه هوش دیجیتال مهارت نرم و سخت از جمله موضوعات اولویت‌دار می‌باشد .وی گفت: به اشتراک گذاشتن ایده‌ها کاستن بیکاری اجرای طرح مدرسه کسب و کار و استفاده از تکنولوژی و فناوری را مورد تاکید ماست.
فنودی رئیس اداره آموزش متوسطه به رویکرد اصلی فنی حرفه‌ای که همانا مهارت آموزی در کنار تئوری‌هاست اشاره نمود. ایشان فرصت‌های موجود در دوره متوسطه را در قالب‌های طرح بوم یا برنامه ویژه ۶۰ ساعت فوق برنامه را معرفی کرد. مهارت های هفتگانه کامپیوتر هم در این جلسه مورد بحث و بررسی هر دو گروه قرار گرفت. استاد سید رضا آل طاها، شیرین اسفندیاری، کریم پروایی و سمیرا یاراحمدی در این
نشست تخصصی حضور داشتند.درپایان نشست ،رضایی معاون متوسطه اجرای وبینار های مدیران وهمچنین بهره مندی ازموضوعات رفتارشناسی درهمایش های دانش آموزی واولیا راپیشنهاد نمود.

نوشتهٔ پیشین
کارگاه آموزشی کاربردی ایده‌پردازان خلاق به انتها رسید
نوشتهٔ بعدی
نشست دوستانه با مسئول رسیدگی به امور مساجد مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید