همایش بزرگ مربیان چرتکه و رباتیک ایده‌ پردازان خلاق

بدون دیدگاه

همایش بزرگ مربیان چرتکه و رباتیک ایده‌ پردازان خلاق با حضور استاد سید رضا آل طاها در مشهدالرضا
موسسه ایده پردازان برای همایش بزرگ مربیان چرتکه و رباتیک کشوری برنامه‌ریزی کرد. با توجه به اهمیت به روز رسانی آموزش و روش‌های آموزشی برگزاری دوره‌های تجربه‌گردانی و ارتقاء تکنیک‌های آموزشی از الزامات و اهداف عالی موسسه ایده پردازان خلاق می‌باشد .این همایش با هدف‌های کیفیت بخشی به نحوه آموزش و تفهیم مطالب به چرتکه آموزان و مخاطبان رباتیک برگزار می‌گردد.

در کلاس‌های مذکور رقم خواهد خورد گفتنی است که همایش فوق در ایام مبعث حضرت رسول برگزار می‌گردد که حضور در کنار مرقد مطهر علی بن موسی الرضا برای این عزیزان به فال نیک می‌گیریم.
پروایی مدیرمجموعه ایده پردازان خلاق گفت اقامت رایگان گواهی حضور و همچنین صبحانه ناهار و شام نیز برای مدعوین در قالب هزینه‌های دریافتی پیش بینی شده است. پروایی به حضور سید رضا آل طاها مدرس برترکشوری دوره‌های رفتارشناسی نیز اشاره‌ای داشتند. بررسی رفتارها و تیپ‌های شخصیتی مخاطبان و چگونگی تعامل افراد بر اساس مدل بین‌المللی دیسک نیز از دستاوردهای همایش بزرگ مربیان چرتکه و رباتیک ایده‌پردازان خلاق می‌باشد .

جهت ثبت نام و حضور در همایش می‌توانید به آدرس edu.newmath و ipk_iran مراجعه نموده ویاباشماره تلفن۰۹۱۵۱۰۷۳۰۲۳ سرکارخانم صبوری تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
جشنواره عکس یلدایی قهرمان آفرید
نوشتهٔ بعدی
الزام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شرکت در دوره‌های مهارت آموزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید