ایده پردازان خلاق با همکاری وزارت علوم دوره‌های آموزش عالی آزاد برگزار می‌کند

بدون دیدگاه

موسسه ایده پردازان خلاق با همکاری وزارت علوم دوره‌های آموزش عالی آزاد برگزار می‌کند.
موسسه ایده پردازان خلاق جهت برگزاری دوره‌های آموزش عالی آزاد با دانشگاه پیام نور تفاهم‌نامه همکاری امضا نمود. بر اساس تفاهم نامه مذکور موسسه ایده‌پردازان خلاق می‌تواند دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی خود را در مرکز آموزش‌های عالی آزاد دانشگاه پیام نور برگزار کند.
این موضوع با ۱۲ ماده به امضای طرفین رسید؛ گفتنی است دانشگاه پیام نور متعهد گردید که مجوز برگزاری دوره‌های آموزش عالی آزاد را در راستای آیین نامه و شیوه نامه‌های آموزشی آن دانشگاه بررسی و مجوزهای لازم را صادر نماید.
بررسی و تایید صلاحیت مدرسان و مربیان معرفی شده بر اساس نیازمندی‌های هر دوره و تدریس سرفصل‌های دوره‌های آموزشی و تدریس محتوا و منابع و همچنین نظارت بر حسن اجرای هر یک از دوره‌های آموزشی قبل، حین و پس از اجرای برنامه بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه خواهد بود .
در این همکاری ،مجری، ایده پردازان خلاق متعهد شده که نسبت به تهیه و تدوین محتوای آموزشی دوره تبلیغات و جذب عموم متقاضیان استفاده از خدمات آموزشی را به ظهور برساند؛ لازم به ذکر است که تفاهم نامه مذکور فی ما بین شیرین اسفندیاری مدیرعامل موسسه ایده پردازان خلاق و آقای دکتر توکلی پور رئیس دانشگاه پیام نور به امضا رسیده است.

نوشتهٔ پیشین
جشنواره بزرگ عکاسی نوروز ۱۴۰۳
نوشتهٔ بعدی
از کارکنان موسسه ایده پردازان خلاق تقدیر به عمل آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید